Šumavské okruhy - běžecké (trail) Šumavské okruhy - silniční kolo Šumavské okruhy - běžky
Open
X

13 – Na Horskokvildské výhledy.

Délka trasy: 6,8 km | Výškové převýšení: 121 metrů
Technická náročnost: ** | Fyzická náročnost: **
Povrch: šotolina, asfalt
Riziko rozbahněnosti: *

Stručný popis trasy
Horská Kvilda – Výhledy – Danielova stezka – Horská Kvilda

Podrobný popis trasy
Tento okruh je opravdu nenáročný a zavede nás do části Výhledy, jedná se o část Horské Kvildy, kde zavítá opravdu málokdo a lokalitu znají pouze místní znalci, takže neváhejte a udělejte si výlet, výhledy odtud opravdu stojí zato!

Začínáme na Horské Kvildě, u hotelu Rankl se dáme doleva směr Zhůří a běžíme po hlavní silnici cca 300metrů až k poslední chalupě po levé straně cesty. Za ní odbočíme doleva a po úzké štěrkové cestě běžíme mírně do kopce rovně přes les, až po několika kilometrech doběhneme na krásnou obrovskou louku s třemi chalupami. Zde pokračujeme rovně, proběhneme přímo kolem chalupy po naší levé ruce. Následně nás stejná cesta zavede přes řídký lesík k poslední chalupě s červenou střechou. Kolem ní proběhneme, přičemž kousek za touto chalupou odbočíme po cestě doprava do kopce, vystoupáme až téměř k lesu a na rozcestí se dáme vlevo. Po této stezce stoupáme tak dlouho, až narazíme na širokou asfaltovou a naprosto rovnou silničku, po níže se vydáme vpravo a běžíme stále rovně, až narazíme opět na hlavní silnici mezi horskou Kvildou a Zhůří.

Na hlavní silnici odbočíme vpravo a seběhneme cca 250 metrů po silnici směrem k Horské Kvildě a následně odbočíme vlevo na další štěrkovou cestu, která nás bezpečně zavede na zelenou TZ, po které se vydáme vpravo a doběhneme opět k místu startu – hotelu Rankl.

Zajímavá místa, výhledy
Horská Kvilda

Občerstvení
Horská Kvilda – Hotel Rankl

Varianty, zkratky, odbočení z trasy
1. Trasu lze absolvovat i obráceně.

GPS souřadnice ke stažení Odkaz na trasu na www.cykloserver.cz

Pokud budete potřebovat jiné formáty datového zápisu pro vaše navigace, použijte některý z internetových konvertorů, například GPSies.